Sunday 18 September 2011

BEL120

ALHAMDULILLAH...akhirnya aku dh berjaya melepasi paper yg ke-2...rasa2 mcm blh skor jer..harap2 nye begitu la...question utk part A tu , blh than gak lah...sb aada beberapa words yg aku x berapa nk faham sgt...tp jawab jer, ikut logik akal....dlm hentam2 pun aku ada juga yg kna...hehehe...

Hari ni cuaca agak mndung ckit sb malam td hujan...jd pgi ni agak sejuk la jgak..di tmbah plak exam td dkat BK plak...aduh, aku pnya tmpat duduk btul2 bawah air-cond lah kot tu pasal sejuk smpai terketaq2 trus...dlm ksjukkn tu aku msih cuba utk jawab dgn sepenuhnya gak..ala, kata ROTU...hehehe...mesti blh than kn...

Td waktu nk wat essay pasal 'the negatives effects for teenage victims of bullying' lbh kurang mcm tu la soqlan dya...aku rasa mcm nk t'salah jwab pun ada...sb agak keliru ckit..tp dah jd kebiasaan aku..slalu akn t'keliru bla nk jwab soqlan essay ni...hara2 blh target A+...INSYALLAH...

No comments:

Post a Comment